neděle 9. února 2014

Nasprejovaný podvod aneb Essence Metal Glam Eyeshadow

Tyto stíny jsem si kupovala na ples, že si ty krásné třpytky dám do vnitřních koutků. jaké překvapení mě ale čekalo když jsem po stínech poprvé přejela prstem. Na povrchu jsou dokonale třpytivé s celkem velkými třpytkámi které mají zlatavo stříbrné odlesky. Pod touto vrstvou se však skrývají jenom průměrné třpytivé bronzové stíny, které jsou také velmi pěkné ale není to ten produkt, který jsem kupovala..
 




Původně jsem myslela, že jsem jenom třpytky uhladila a tak nejsou tak viditelné.. Tak jsem tedy dala na ruku nejdříve stín z vymletého místečka a potom stín kde jsem ještě nesáhla. Stíny které jsou pod lesklou vrstvičkou mají barvu a spíše metalický třpyt. Naopak vrstva nahoře néma barvu a jsou to poměrně velké a viditelné třpytky.


Takže jsem došla k názoru, že stíny nasprejovali, nebo jinak nanesli, třpytivou vrstvu aby si nalákali kupující. vrstva potom zmizí a pod ní jsou jen nějaké stíny, které má každá druhá značka. Nechci tímto nějak urazit výrobce essence. To vůbec, jenom bych na to chtěla upozornit potenciální kupující, které by tomuto triku mohli také naletět.


Určitě mi dolů napište svůj názor na tento "podvod" a jestli jste se také s nějakými takovými stíny setkaly :)

3 komentáře:

  1. Jéje, to je hrozné :( Bohužel to na první pohled v obchodě nejde poznat :(

    OdpovědětVymazat
  2. Takisto som si to všimla. Kúpila som ich pár týždňov dozadu a po pár použitiach som na to čumela, či si zo mňa robia srandu s tým, že to nie je celé také ako navrchu... Dosť ma to naštvalo lebo v obchode vyzerali, že budú krásne žiarivé a že budú aj dobre kryť, nakoniec je to dosť slabota... Je to síce len pár korún, ale človeka to naštve, lebo euríčko k euríčku a človek si za tie ušetrené peniaze mohol kúpiť kúsok chanelieho luxusu.. :-/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)