čtvrtek 20. března 2014

Moje sbírka tvářenek



Ahojky! Dneska jsem se rozhodla napsat článek o mých tvářenkách. Tvářenky jsem si vybrala proto, že je to vlastně jeden z mých nejoblíbenějších částí mého kosmetického arzenálu :D Takže se usaďte a pozorně poslouchejte :) třeba se i inspirujete! :D
Essence silky touch blush

1. Essence Silky touch blush
Mám jí v odstínu 10 Adorable. Mám jí asi týden ale používám jí vážně každý den. Má vážně super barvu a dá jenom takový krásný omrzlý nádech. Akorát celkem hodně práší a má v sobě třpytky, který bych klidně vynechala :) Dávám jí 8/10


Alverde Liquid rouge

2. Alverde Liquid rouge
 Psala jsem o ní v New In za Únor :D Je to tvářenka v tubičce a má takovou vodovou texturu. pracuje se s ní vážně skvěle. Má i super výdrž! Jediné co mi na ní vadí je to, že z balení jí vyleze vždycky strašně moc ale to je spíše taková maličkost. Mám jí v odstínu 10 Lovely Pink. Dávám jí 9/10

Catrice Cream to powder blush

3. Catrice Cream to powder blush
 Má úplně skvělou barvu, dobře se s ní pracuje a jak má v názvu...z krémové se promění na pudrovou. Ale její problém je, že zalézá do vrásek :) Její výdrž je ale hodně špatná. mám jí v odstínu C02 Rose´s Wood. Dávám jí 7/10

MeMeMe Blush Me!

4. MeMeMe blush me!
Tahle tvářenka je pro mě nepoužitelná. Má vážně krásnou barvu ale je strašně mega pigmentovaná a já s ní prostě nedokážu pracovat. Je mi to vážně líto ale třeba se to časem naučím. Mám jí v odstínu Coral. Nemůžu jí tedy hodnotit :D

Manhattan Rouge

5. Manhattan Rouge
Mám je dvě a mám s nimi úplně stejný problém jako s tou od MeMeMe. Prostě s nimi neumím pracovat :D Mám je v odstínu 01 a 02 :D

Alverde cream to powder blush

6. Alverde Cream to powder blush
Je v odstínu 30 Hot Flame. Skvěle se sní pracuje a vypadá pěkně. Trochu taky vykonturuje a to je přeci super. Dva v jednom :D Mám jí ráda ale používala jsem jí spíše na podzim. Dávám 10/10

NYX blush

7. NYX blush
Je to asi moje nejvýraznější tvářenka. Přitom ale na tváři působí přirozeně. Mám ji v odstínu PB17 Desert Rose. Nejlepší věc na ní je její výdrž. Večer jí odličuje v celé její parádě :) A vůbec neubývá. Dávám jí 9/10

Doufám, že se vám můj dnešní článek líbil a že se třeba inspirujete při výběrech tvářenek. Já doufám, že k mé sbírce v nejbližší době přibude MAC powder blush v odstínu Mocha :D

Dolů mi určitě napište kolik tvářenek skýtá vaše kosmetická výbava a jaká je vaše nejoblíbenější! :D

6 komentářů:

  1. Ta Nyx ma krasnou barvicku. Jinak s tvarebkou jsem bojovala od Fleur de Sante, hodne pigmentovana, ale uz jsem se s ni naucila, musi se opravdu opatrne a je fajn. Nejvic ted pouzivam od Inglotu a rada kupuju od Essence z limitek.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má no :D Taky se mi strašně moc líbí :D Snažím se s nimi zkoušet pracovat když jsem doma ale ještě jsem tomu nepřišla na kloub :D Od Inglotu jsm ještě tvářenku nezkoušela ale essence tvářenky mám hodně ráda :D

      Vymazat
  2. Achjo, musím ty tvářenky taky začít používat... tolik krásných barviček. Moc pěkná sbírka. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Mě taky! Myslí, že má nejhezčí barvičku ze všech <3

      www.meow005.blogspot.cz

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)