čtvrtek 17. dubna 2014

Recenze: Makeup a Řasenka od parfums.cz

Ahojky, dneska nás čeká druhá recenze! Tentokrát budu recenzovat dva produkty, které jsem si vybrala u firmy parfums.cz za což jim moc děkuju! Jednat se bude o Dermacol Makeup Cover a řasenku Rimmel London Extra Super Lash Waterproof :D

 

Řasenka Rimmel London Extra Super Lash Waterproof
Zkusila jsem trochu zapátrat na internetu a zjistila jsem, že v sobě má nějaký speciální hydrogel pro lepší přilnavost k řasám a pro rychlejší usychání! To zní dobře, ne?? :D Má řasy prodlužovat a zvýrazňovat, což podle mého názoru dokonale splňuje! :)

Jednou už jsem jí doma měla ale pak se mi od ní bohužel odlomil kartáček a bylo po ní. Takže teď jsem šla na jistotu. Má poměrně malý kartáček, který mi ale udělá krásné řasy :D Zkoumala jsem to a je černější než moje Rocketka! Na to, že stojí polovinu mi vyhovuje určitě víc :D

Řasy mi krásně oddělí a prodlouží, v sobě má takové nitečky, které jakoby nastaví ty vaše :) Efekt je to vážně pěkný a určitě do ní půjdu znova!

Důležitým faktorem pro ty, co hledají opravdu voděodolnou řasenku je, že tahle pod vodou vydrží! Jak jsem jíž psala, měla jsem jí a celé léto jsem se s ní koupala a ani jednou se mi nestalo, že by se roztekla či jiné nepříjemné věci :)


Dermacol Makeup Cover
Na začátek trocha teorie, tento makeup má být klinicky testovaný, hypoalergenní a extrémně krycí. Byl vyvinut jako jeden z prvních etrémně krycích makeupů v evropě! Byl dokonce prodán profesionálním vizážistům a poté do Hollywoodu!
V sobě má 50% pigmentů, takže opravdu hodně kryje, dobré na něm také je že má SPF 30 :)

Mě osobně docela hodně vysušuje a tak pod něj doporučuju nějakou dobrou bázi nebo nějaký hutnější krém a to i přesto, že máte mastnější pleť, jako mám třeba i já :)
 
Možná víte, že už jeden doma mám :D Tenhle je ovšem o dost světlejší :D Tenhle je v odstínu 208 a ten můj starý v odstínu 221. Tenhle jsem si pořizovala z jednoho prostého důvodu a to jest, abych ty dva mohl míchat dle potřeby :D

Dobré na tomto makeupu je také to, že je voděodolný. Třeba v létě to určitě oceníte nebo já chodím na aquaaerobik a rozhodně tam a zpátky nechci jít s mega kruhy pod očima! Tím pádem, že je voděodolný, si myslím, že by se dal používat i jako makeup na tělo. tyto makeupy u nás v drogériích jaki chybí a tak musíme trochu improvizovat :D 

A teď něco k samotnému produktu :D Makeup je hrozně moc pigmentovaný a tak ho nepoužívám jako makeup ale jako korektor. Několikrát jsem ho ale zkoušela i jako makeup, ale pak obličej působí jako maska. Já si ho dávám na kruhy pod očima blendím ho beauty blenderem. Pak vypadá skvěle a kruhy dokonale zakryje. Určitě bych vám ho mohla doporučit ale je s ním trochu horší zacházení ale stačí se s ním jenom naučit pracovat a pak ho budete milovat!

Děkuji za tyto produkty stránkám parfums.cz! Pro dnešek je to všechno :D

Do komentářů mi napište, jaká je vaše nejoblíbenější voděodolná řasenka! :)


6 komentářů:

  1. Ta řasenka vypadá moc pěkně!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na ní nejvíce vyhovuje ten kartáček, ale je vážně skvělá :)

      Vymazat
  2. Ten produkt od Dermacolu mě docela zaujal :) škoda,že jsi nepřidala fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Řasenka vypadá opravdu skvěle! :) Moje nejoblibenější voděodolná řasenka je od essence GET BIG LASHES!! Je prostě nejlepší!! Opravdu pod vodou drží!! ;)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Make-up Cover zakryje naozaj všetko, ale ako píšeš, vysušuje a to fest aj moju mastnú pleť a to som si myslela, že ju nedokáže vysušiť nič, dokonca aj po jednom dni použitia som hrozne suchá až šupinky sa mi vytvárajú, nepomohol ani podkladový krém, proste som ho ako make-up používať nemohla, už len výnimočne ako korektor, ale používam ho málo, no skoro celá nová tuba mi stojí v zásobe na horšie časy. Inak tento make-up dosť zvýrazňuje vrásky napr. na čelo si ho nemôžem dávať vôbec a to takmer žiadne vrásky nemám. Ale je to škoda že tak vysušuje, lebo je fakt super, no len je pravda, že ked sa nanesie ako make-up tak to vyzerá človek ako bábika, úplná maska. Avšak na nose mi počas dňa zliezal normálne sa stratiť čo som nepochopila dodnes, môj nos je extra mastný to viem ale tak toto som nečakala. A tiež sa mi po ňom dosť upchávajú póry.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)