pátek 18. dubna 2014

♥ SWAP s Kájou! ♥


Ahojky, vítám vás u dalšího článku. Tentokrát by to pro vás mělo být více zaživnější, protože se bude jednat o další SWAP! na tomtoblogu se SWAP objevuje již potřetí ale já si balíčky vymněňovala již 4krát.

Tenhle SWAP musím na stoprocent hodnotit jako nejpovedenější :) Jsem úplně nadšená :D jak komunikací, tak produkty tak zpracováním SWAPu :D S Kájou jsme myslím, že hodně dobrý kamarádky,přestože jsme se ještě (bohužel) neviděly osobně. Kája má taky BLOG! Určitě se na něj koukněte, je strašně moc pěkný a najdete na ěm spousty originálních článků :) TADY najdete její článek o našem SWAPu :D

Kája určitě taky napíše článek o SWAPu. Až ho bude mít určitě vám sem dopíšu odkaz! Strašně moc doufám, že Kája je z mého balíčku stajně nadšená jako já z jejího! Opravdu si s balíčkem vyhrála, produkty se mi strefila do noty a to balení! Ách! Každý produkt byl zabalený a ke každému byl popis v nádherném dopise!

* U všech produktů vypisuji jen první dojmy, nemám je ještě nijak moc vyzkoušené!


Teď bysme přešly na produkty:


1. Makeup Miss Sporty SoClear
Trefila se mi jak odstínem, tak typem makeupu. Mojí pleti naprosto vyhovuje a dokonce jsem už ten samý makeup jednou měla doma!


2. Rimmel London 6O seconds lak na nehty
Nehty si lakuji moc ráda a tyto laky od Rimmelu mám taky ráda, doma mám již dva! A tenhle má ještě tak dokonalou barvu! Miluju mentolovou barvu a na jaro/léto bude úplně nejvíc super!


3. AC Lesk na rty
Stejně jako Kája, tuto značku neznám. Lesk už jsem párkrát vyzkoušela a musím ho nejvíc pochválit! Na rtech má takovou balzámkouvou konzistenci ale krásně se leskne :D K tomu ještě krásně voní!


4.  Td Contour pencil
Původněmá být narty ale musím souhlasit s Kájou, že na očích bude tisíckrát lepší, má vážně super výdrž, barvu. Hnědé tužky používám docela často, jelikož vypadají přirozeně ale oči krásně zvětší!


5. Alverde Eyeliner
Už jsem doma jednou měla něco podobného akorát ve stříbrné verzi, tahle se mi zamlouvá mnohem více a myslím, že linky z tohoto budou skvělé!


6. S-he Kajalová tužka na oči
Je to z té jejich staré kolekce. Na první pohled vypadá zlatě ale když ji nanesete jsou to spíše zlaté třpytky, myslím, že jí budu požívat buď samostatnou na celé víčko nebo jako podkladovou bázi.


7. Stín Calvin Klein
Kája myslí, že to není originál ale to nevadí! Stín je suprově pigmentovaný a má jenom takovou pudrovou barvu, určitě ho budu používat na celé víčko do školy! Jsem za něj straaašně moc ráda!

Káje bych straaašně mega moc chtěla poděkovat za krásný balíček, doufám, že z mého jsi stejně nadšená! Těším se na článek od tebe :) Doufám že tohle nebyl náš poslední SWAP! Mám tě ráda!

A vy, do komentářů mi napište, jestli jste už někdy SWAP zkoušely! :D


18 komentářů:

  1. Děkuji za tvůj moc krásný balíček!!! :) Strašně krásný článek!!! :) Někdy musíme Swap zopakovat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Povedený swap :) Já jsem tedy ještě nikdy neswapovala, ale někdy to určitě zkusit musím :)

    OdpovědětVymazat
  3. SWAP jsem ještě nezkoušela,ale myslím si,že by to mohlo být fajn ho někdy vyzkoušet :) . Moc se mi líbí ten lak or Rimmel :) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to fajn! Děkuju! Mě setaky moc líbí :D

      Vymazat
  4. Ještě jsem nezkoušela SWAP, ale určitě ho musím vyzkoušet :) Jinak moc se mi líbí tenhle "blog" líbí :)
    http://madamenica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééééé děkuju ti strašně moc! Jsem ráda, že se ti líbí :)

      Vymazat
  5. To jsem nikdy nezkoušela, čtu o tom poprvý :) Docela bych se bála, že pošlu něco co se dotyčné nebude hodit :D
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je docela risk :D Ale jak se říká, risk je zisk :)

      Vymazat
  6. Super blog :) Chceš sa navzájom sledovať ? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem swap ještě nezkoušela, ale chtěla bych ho vyzkoušet. :) Připadá mi to jako super nápad! ;)

    Máš krásnej blog!! :) Jsem tvůj nový pravidelný čtenář a budu se sem ráda vracet!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho někdy vyzkoušej! Jinak moc děkuju, jsem ráda, že se ti líbí! :)

      Vymazat
  8. Super swap :) Krásné dárečky jsi dostala ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)