středa 28. května 2014

Oblíbenci: Květen 2014

Čusky! (bylo na čase změnit můj úchylný pozdrav na jiný :))
Vítejte u mých oblíbenců za květen. Vím že jsem psala, že je budu dělat tak jednou za dva měsíce ale:
1. Oblíbenci za minulý měsíc, byly docela oblíbené
2. Měla jsem potřebu vám je sdělit i za měsíc květen

Dneska mám nějakou šílenou náladu, asi to bude tím, že je už teplo a za chvilku jsou prázdniny. Tak strašně se na ně těším :) Rok na gymplu je docela záhul :D Neee :) poznala jsem tam spoustu skvělých lidí ale teď už postoupíme k samotnému článku :D btw. asi můj nejdelší úvod, ne? :)


První část je venku a pak je to nafocený tak porůznu, za což se moc omlouvám ale květen pro mě byl hodně chaotický a podle toho vypadají i moje fotky, snad vás to nebude moc rušit a pro příště se polepším :)


Body splash by H&M
Jak už jsem zmiňovala, je teplo a tak jsem začala konečně naplno využívat můj body splash z H&Mka :) sice moc dlouho nevydrží ale je to i báječné osvěžení, dá-li se to tak nazvat :)


Catrice Camouflage Cream
Myslím, že byl i v minulých oblíbencích, ale já ho musím nacpat všude, protože je prostě skvělý. Všechno o něm víte, nač ho ještě představovat. prostě a jednoduše na něj sedí všechny pochvaly, které byly vyřčeny s jeho jménem :) jak můžete vidět, dochází mi. Už jsem si ale koupila tmavší odstín na léto, což uvidíte v New In: Květen 2014! :D


Blistex
Tohle patlátko na rty jsem si kupovala už v dubnu na výprodeji essence a nějak jsem mu nepřišla na chuť. Vlastně se mi ho povedlo už na začátku zlomit a tak jsem ho nějak zahrabala a zapoměla na něj :D Vzpomněla jsem si na něj až teď, když jsem měla popraskané rty a potřebovala jsem nějaký tyčinkový balzám do školy. když ho nanesete na rty, jakoby chladí. S tím mi přijde že se trochu opičí po carmexu, ale kdo ví.


Avon Balzám
Používám ho hlavně na noc, protože je takový hutnější a mastnější a přes noc mám krásné rty. Je vážně dobrej a hlavně úplně levnej, co více si přát. Určitě se na něj v Avon katalogu podívejte.


Essence Stay with me!
Jsem strašně roztěkanej a chaotickej člověk, tenhle produkt to dokazuje. asi dva roky jsem lesky na rty skoro nepoužívala a teď je miluju a nosím skoro každej den. Tenhle lesk je super, nelepí a na rtech vydrží hodně dlouho. jediný co je špatný je to, že ho Essence stáhla z prodeje :/


Ryor Aknestop
Mám ho už hooodně dlouho ale je malinatý a někam mi zapadnul, našli jsme ho až při úklidu mého pokoje :D A je skvělý, na pupínky vážně pomáhá a tak za dva dny zmizí úplně. Miluju ho a skvěle mi pomáhá. koupíte ho v Rossmanu za nějakejch 60 korun, takže super koupě :)

Vichy termální voda
Nevím jestli tak bylo všude, ale u nás v Praze bylo strašný vedro a tak tahle termální voda přišla vhod, pro ty co nevědí o co jde, je to něco jako voda ve spreji, která je studená a vy si jí nastříkáte na obličej. Má vás jakoby ochladit a nemá rozmazat makeup. Je to vážně skvělá věc! :) Omlouvám se, že není fotka, ale nechala jsem si jí u kamarádky :D


Alverde tvářenka 
V květnu jsem zase přišla nějak na chuť tvářenkám, hlavně jsem si zamilovala tuhle od alverde. Koupila jsem jí ve výprodejovým košíčku za nějakejch čtyřicet korun. Vážně miluju výhodný koupě :D No prostě koukněte se na fotku a poznáte, proč jí miluju :)



Gabriella Salvete Stars Enamel 
Věřte nebo ne, ale mám ho nově. Nějak jsem je celý rok přehlížela a "objevila" je až teď. Vybírala jsem z nich nějakou barvu na léto a zvolila jsem odstín 08 Azzurro. Podle všech má mít sper výdrž a tak bude skvělý i do moře a vody a tak. Zamilovala jsem se do něj! Je to něco nádhernýho. Nejde to vyfotit ale ten efekt, který na nehtech vytvoří je prostě nádhernej. Stojí za to :)


Mint outfit
Tak nějak jsem sem musela propašovat můj outfit :) Skládá se z XXL mint trička a světlých kraťasů, tričko jsem si zastrčila do kraťasů a podle mně to vypadá báječně. Posuďte samy! A hlavně je to přesně můj styl a myslím, že mi i sluší :)

A zase jsme na konci, přijde mi, že dneska je to nějak dlouhý :D No nevím :D Mějte se krásně, užívejte tepla a posledního měsíce školy!

Do komentářů mi napište, váš outfit č.1 za posledních pár dnů :)

2 komentáře:

  1. Můj oblíbený outfit se skládá z mých nových puntikatých kalhot,jeans košile,tílka a k tomu všemu ráda nosím své černé sandále :)) ... jinak ten lesk od Essence mám také a rovnou dva a také mě mrzí,že už je neprodávají :( a catrice korektor je prostě bomba! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee! To musí vypadat božsky, taky jsem si blíbila jeans košile, vypadají vážně pěkně :D Já nevím, oni stáhli asi svoje nejlepší produkty :D A catrice korektor, to je můj nejsvatější grál!

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)