sobota 10. května 2014

Wishlist: Duben 2014


Ahojky :D Dneska to bude již druhý wishlist :D tentokrát toho nebude asi tolik jako v tom minulém, protože tentokrát jsem zařadila jenom věci, které opravdu chci :) A teď jdeme na to!

(web)

Maybelline Great Lash
Líbí se mi jak balením, tak ten její malinkatý kartáček, určitě si jí někdy musím pořídit! Pokud s ní máte nějaké zkušenosti určitě mi dejte dolů vědět :D

(web)

NYC transparentní pudr
Momentálně žádný transparentní pudr nemám, a nechce se mi na léto pořizovat nějaký tmavý, který za ty dva měsíce, kdy jsem opálená, stejně nevypotřebuju. Tak chci vyzkoušet tenhle, i kvůli všem těm recenzím, které ho chválí :)

Edit. Pokud jste četly můj NOpowder WEEK! Víte že jsem se rozhodla pudr omezit. Wishlist mám ale předepsaný dopředu, a nechce se mi kvůli tomu pudru, předělávat úvodní obrázek :) Děkuji za pochopení :D


(web)

Hard Candy Face Primer
Už vlastně ani nevím, kde jsem na tuhle značku přišla. Každopádně mě od ní lákají dvě věci a mezi ně patří a tenhle primer pod makeup :) Zatím jsem neměla možnost vyzkoušet žádný primer pod makeup a byla bych ráda, kdyby se tento stal tím mým prvním :D

(web)

Hard Candy Eyeshadow primer
Toto je ten druhý produkt od Hard Candy, který bych chtěla vyzkoušet. Jsou na něj celkem dobré recenze a tak...Tak proč ho nezkusit, že? Zvlášť když stejně budu objednávat ten face primer :D

(web)

Almay Pudr
Tuhle značku docela hojně používají Americké Youtuberky a i si jí chválí. Nejvíce mě od nich zaujal právě tenhle pudr a to především jeho designem :D No posuďte samy, není snad k sežrání? :D

Edit. Pokud jste četly můj NOpowder WEEK! Víte že jsem se rozhodla pudr omezit. Wishlist mám ale předepsaný dopředu, a nechce se mi kvůli tomu pudru, předělávat úvodní obrázek :) Děkuji za pochopení :D


Tak to je zase pro dnešek vše :) do komentářů mi napište jestli si píšete nějaké wishlisty a jestli se podle něj řídíte! :)

10 komentářů:

  1. Pudr od NYC mám doma a je super,určitě si ho pořiď! :) A nepíšu si tak úplně wishlist,ale mám v notebooku soubor,kam si píšu seznam věcí,na které se chci třeba podívat,nebo které mě zaujaly :) dá se to ale možná trošku i za wishlist považovat :D .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite si ho poridim, uz strasne dlouho nad nim premyslim a tak :D ja si wishlist pisu do sesitu a pak ho jednou za cas prepisu na blog ale stejne, jakmile bych si koupila jednu vec mam dalsich milion veci co bych chtela :D je to zacarovanej kruh :D

      Vymazat
  2. wish list už mám taky vytvořený a celkem se podle něj řídím ;) mám vždycky pocit blaženosti, když si můžu odškrtat alespoň polovinu věcí, které jsem si už pořídila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vzd super pocit ale jedna odskrtnuta vec=milion dalsich novych veci na seznamu :D

      Vymazat
  3. puder od NYC som skušala je dobrý, ale tá riasenka nič moc :)))) pekný wishlist

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju! Vazne si ho musim poridit. Aha. Tak to jeste budu muset procist nejake recenze a az potom ji kdyztak koupit :/

      Vymazat
  4. Hezký wishlist, sama si musím nějaký udělat:).

    OdpovědětVymazat
  5. Svůj wishlist mám :) Ta řesenka od Maybelline mi moc nevyhovuje :/ A ten pudr od NYC nemám, ale určitě si ho musím pořídit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dasi clovek co mu ta rasenka nevyhovuje. Jeste se nad musim rozmyslet :D ja taky. Jsem vazne zvedava jak mo ten pudr bude vyhovovat.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře :)